fredag 28 december 2012

ja då var jag tillbaka...

...för att skriva några rader. jag fastnade med datorn i knät här i soffan =)....surfa runt på nätet kan va ett roligt tidsfördriv...=)....vare sig jag vill eller ej så måste jag nog ändå krypa under täcket snart.
i morgon är det jobb redan kl 10. =)....
tyst , tomt o lite tråkigt när varken anton eller oscar är hemma o surrar. =(.....jag håller på att vänja mig vid att pojkarna inte är hemma lika ofta som förr i tiden. ensamheten har blivit min vän kan jag nog säga utan att ljuga.
nåja lite positivt tänkande ,det är skönt med självgående barn. jag har mycket egen tid då jag kan göra lite som jag vill.....=)....
ja nu har jag ju skrivit ner några rader så jag säger väl sov gott o dröm sött för det ska då jag göra alldeles snart .....

Inga kommentarer: