måndag 24 december 2012

tack o god jul min vän

TACK för din kommentar vännen gott att höra av dig. ja du om nån förstår hur saknaden av sin mor är. jag har precis kommit hem efter att ha varit upp till lilla mors grav o önskat hon god jul o tänt ljus.
roger for i väg upp för att se till att ungarna kliver upp. sen kommer dem hem gör sig klara o far till farfar medan jag är ensam hemma o fixar i ordning för julmiddagen och väntar att syster kommer hit.
önskar att julen varit annorlunda , hoppas o ser fram emot att nästa jul blir annorlunda =)....jag älskar julen ,men känner att julglädjen är som  bortblåst.
dina kommentarer muntrar upp mig o gör mig glad så lämna gärna fler =)....
tänker på dig bästaste vännen ha en riktigt god jul många varma julkramar till dig .....
hej så länge...

Inga kommentarer: