torsdag 27 december 2012

rantat lite ,surrat lite o sett lite tv

....det har blivit lite tv tittande  denna kväll. har inte haft  så mycket ro i kroppen varken idag /eftermiddag och kväll. RASTLÖS till max....=)....har mycket värk fortfarande men inte har det hindrat mig för att vara still.....=)....
det blev inget pusselbygge ikväll. jag surrade med en jobbarkompis i telefon ,hon var hemma så jag for förbi med en nygräddad farinlimpa och vi surrade en kort stund. =)....KUL.
hemma igen var jag för ett tag sen ,har diskat o plockat undan innan jag placerade mig här i soffan för att vila o se tv.
klockan har passerat 23 och här sitter jag  och ser på tv4 filmen göta kanal 3 medan jag skriver ner några rader. tror jag ska bädda ner mig snart o drömma sött , hoppas jag kan somna trots värken. lämna kommentarer o gör mig glad.
sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: