måndag 17 december 2012

arbetsdag o julklappsköp

sprang i väg på jobbet vid kl 13 var rastlös o ville göra nåt kuligt =).....
idag har dte varit en del folk och som alltid saker att göra hela tiden. jag har oxå hunnit köpa några små julklappar o slagit in dem ,nu är det bara nån enstaka julklapp kvar att fixa men det är ju än en vecka kvar julafton så jag behöver inte stressa.
huvva sååå kuligt att  köpa julklappar o bäst är det då julklapparna uppskattas. =)
nåja jag kom hem strax efter kl 18 och ställde mig i duschen och sen intog jag ryggläge i soffan ,känner mig trött o slö har tittat på tv bla leilas söta jul på sjuan o nu ska jag se  pengarna på bordet på tv4.....
oscar är o bowlar ,anton har varit hem en sväng o roger har åkt bort  här är det lugnt o skönt.
i morgon ska jag träffa boupptäckaren på kl 10 och sen kl 14 börjar jag jobba.
men nu bara vara lat o se tv o tråka.....hej så länge....

Inga kommentarer: