lördag 29 december 2012

jobbardag

....gomorron kyliga lördag. nu är jag uppstigen o dricker mitt morgonkaffe.somnade nångång på småtimmarna kunde inte somna det var helt j-kla omöjligt....grrr.....nåja det är som det är fast ändå inte som det ska......nästan så fort jag klivit upp 07.45 så började det  "plinga"  i telefon. tänka sig att det finns nån som är vaken o vill  prata med mig tidigt lördagmorgon. =).....
brrr....-27.2 grader visade mätarn för en stund sen......det är bara att klä sig ordentligt o springa ner på jobbet men inte riktigt ännu  måste snygga till mig o klä på mig. =).....
slutar jobba kl 14  hoppas jag lyckats hitta på nåt att göra i eftermiddag......=).....här är det lugnt o tyst endast jag vaken skönt att få vara lite för sig själv på morgonen.=)....
tack för din kommentar vännen =)....hoppas allt e bra med dig o att du fått sova gott.
ja herregud vad jag har ett djupt hål i min själ....=)....det blir till att försöka täppa igen det så gått det går. =)....
känner mig frusen här där jag sitter i soffan under min filt snart dax att börja röra på sig.....
ett vänligt ord kan hålla en varm länge......
ha nu en braig dag....hej hej


Inga kommentarer: