lördag 22 december 2012

dan före dan före dopparedan

och här sitter jag nu. vilken smärta jag har i mina fötter hujjaligen. tror jag varit på språng för länge utan rast o vila och inte de bästa skorna heller på. högklackat kan bli lite jobbigt för småtossingarna att springa omkring i en hel dag.....=).....
nåja nu är jag ledig i tre hela dagar från jobbet ,hushållssysslorna får jag aldrig ledigt i från =(.....
roger gjorde sillsalladen det här året ,men jag var ju tvungen att säga exakt hur han skulle göra och den blev godkänd enligt anton.som provsmakat. =).....
vi har varit o handlat det sista hoppas det inte är nåt mer som behövs i matväg.
nu har jag startat tvättmaskinen och intagit ryggläge i soffan.
idag är det dan flöre dan före dopparedan ,julen närmar sig =)......jag håller tummarna för en vinst på de fyrbenta som springer nu =).....tänk så KUL......sen håller jag ju tummarna på lotto o keno oxå....
den här kvällen blir det nog att hålla sig inomhus om inget annat händer =)....

Inga kommentarer: