måndag 31 december 2012

gomorron nyårsaftons morgon

nyårsafton är här...det är morgon o jag har klivit upp(07.30). bäddade ner mig nångång vid 23 somnade en stund senare och strax efter 04.00 i morse vaknade jag o kunde inte somna om.....strax före 07.00 somnade jag om o då ringde väckarn......hmm...typiskt. jag ville verkligen inte vakna upp från min dröm.....nåja jag har kokat en kopp kaffe o har datorn i knät.
tempmätarn visar en ute temp på -0.3 grader.....det blir en varm nyårsafton iaf.
idag jobbar jag kl 10-13. sen förbi affären o hem för att senare fixa middag. om jag har tur kanske jag hinner vila lite så att jag inte somnar alltför tidigt i kväll.....=)....vill ju som vara vaken länge på årets sista kväll....=)...
tack för din fina kommentar min vän. alltid kul att få. du är så snäll o go.....=).....hoppas du sovit gott o drömt sött. ha en fin dag o hoppas vi hörs snart ,kram till dig.
nu dricka kaffe o se tv nyheterna innan det är dax att förbereda sig för att springa ner på jobbet......hej så länge

Inga kommentarer: