lördag 29 december 2012

lördag eftermiddag

har jobbat och kom hem till en tom lägenhet strax efter 14. tog det lite lugnt o pratade i telefonen med en god vän. =) , alltid kul att få surra med dig.
efter jag hade pratat ett bra tag så ställde jag mig vid spisen för att laga mat. idag blev det potatismos o fläskkorv. jag lagar mat men alltid är det nån det inte duger åt idag var det oscar det inte dög åt. han hade fått pengar av roger så han for på grillen i stället. snacka om bortskämd unge....
 när jag lagat middag så tog jag en dusch o böt kläder. satte mig ner en stund i soffan för att slappa då kom alla hem först roger sen anton o hanna o nu kom även oscar o hans kompis hem. oscar ska ha en sovkompis här i natt , det blir nog datorn o tvspel hela natten för dem.
lägenheten full med folk ,KUL med liv o rörelse nån stund. =).....
nog är jag ganska knäckt efter att ha jobbat skulle behövt vila lite efter nattens sömnbrist....men men jag kanske får sova i natt.
ååhh vad jag längtar o saknar nå gott o mysigt nu.....nedräkning pågår ...=)....inte så länge kvar ändå eller hur min vän?......
innan jag började jobba i morse så lämnade jag in kvällens lotto o nu håller jag tummarna att jag får vinna en storkova. .....tänk om tänk om.....vad livet skulle förändras då....=).....
nåja vad som händer i kväll har jag ingen aning om men nåt vill jag hitta på ,det är ju ändå lördag....=)......hej så länge
redo för att gå ner på jobbet i morse

slappnar av med en kopp latte macchiato

Inga kommentarer: