onsdag 26 december 2012

jobb och efter jobb

eftersom jag inte hade nåt att göra och var sjukt uttråkad så gick jag ut på kiosken för att lämna in lottot sen gick jag på jobbet ,var där en timme före jag började jobba men vad gör väl det?.....kunde lika gärna vara där o ha nåt att göra. =)....
vi har börjat mellandagsrea =) och givetvis så har jag hittat lite som fått följa med hem ,ja jag vet jag är hopplös =) men jag är liksom svag för shopping ,speciellt kläder. =)..... självklart finns det annat som gör mig knäsvag =)......
nåja jag var klar och gick från jobbet vid 18.30 då in på affären och därefter hem.
skönt att komma hem och ta en dusch o byta om o vila. jättetrött i mina fötter efter allt spring på jobbet.
jag har slappat i soffan och sett tv ,ser tv fortfarande. =)....bonde söker fu ,vad hände sen på tv4 och nu är det en film på tv3 som jag kikar på medan jag samtidigt skriver ner några rader ,jag är ju kvinna o klarar av att göra flera saker samtidigt om jag vill. =).....
oscar är hos en kompis o roger rengör badkaret som jag sagt att han skulle göra.
kenot gav mig en vinst på några kronor i kväll ,lottot har jag ännu inte rättat ,åh hoppas jag får vinna storkovan ....=)......tänker på vad jag skulle göra då =).....livet skulle förändras en hel del då tror jag. =).....
nåja nu är det som det är fast det är inte som det ska ändå.....
ha en fin kväll o lämn agärna kommentarer o ge mig ett leende /kram

Inga kommentarer: