torsdag 13 december 2012

luciamorgon

gomorron ...nja....inte vet jag om den är så god egentligen så det låter bättre med att bara säga morgon. la mig under täcket och försökte somna ,en nästan omöjlig uppgift i går kväll. nåväl jag somnade till slut men vaknade ungefär efter en timme ,låg vaken ett par timmar och somnade nån timme och här är jag nu ,trött o sliten med en värk som inte är kul....nästan alla dagar är roliga.....
det är luciamorgon jag sitter här ser tvnyheterna o har en kopp kaffe bredvid mig. snart ska oscar väckas och jag ska göra mig klar för mitt besök hos frissan kl 09.00. LÄNGTAR......=)...ska bli spännande att se resultatet då jag är klar där.=)
när jag varit hos frissan så är det än nån timme kvar innan jag ska börja jobba hittar jag inte på nåt kuligt så går jag väl hem och gör jag vet inte vad. min arbetsdag börjar 14 och  slutar 18.
 var är kommentarerna?
nu ska jag dricka kaffe .....hej så länge

Inga kommentarer: