söndag 9 december 2012

hemma ikväll

taxi till arlanda blev vi bjudna på ,det var skönt att slippa ta pendeltåg o buss. vilket oväder när vi började närma oss huvudstaden ,likadant som vi har här hemma.
nåväl vi checkade in o hittade gaten lätt som en plätt =).....nu vet jag till nästa gång var det är....=) innan vi åkte så lovade jag dem att komma ner till sommaren igen.
jäkligt kul att träffa alla o trevligt har det varit , ätit o gott o surrat i timmar. kändes bra att få träffa lilla tokiga pappa =). jag känner pappas särbo o hennes släkt sen jag var i tonåren o dem var sig lika både till sättet o utseende trots att det gått sisådär 25 år sen vi sågs.
nåväl nu är vi åter hemma ,känns bra det. innan vi for hem så sprang vi in på ica. jag har tagit en dusch o nu blir det slappa i soffan o äta nån skorpa.
TACK för din kommentar anonym ,jaha ...så du har sett mig och jag har inte sett dig =(....nåväl nån dag kanske jag får se dig.=) krya på dig vännen..... nu blir det en kopp te o skorpa ....hej så länge

Inga kommentarer: