måndag 24 december 2012

julaftons kväll

och här är jag nu. till sist fick jag äta julmiddag syrran kom strax efter 17 vi satte oss till bords en stund senare kom de andra. vi käkade ,drack kaffe o delade ut julklapparna. när klockan var vid 19.30 skjutsade vi hem syrran och jag var upp dit en sväng.
nåt tag senare knatade jag hem igen ...brr...kallt om benen utan täckisar -26 ......
nåväl hemma igen så har jag mest bara slöat o sett tv ,nu visas tomten är far till alla barnen en klassiker =) , kul film ett måste att se en julafton.
anton for i väg till bruden sin  i samma veva som  vi  fick skjuts  till syrran av roger, han dumpade av oss o for hem själv...
resten av kvällen blir nog framför tvn ,men tankarna finns på att ta en kvällsprommis ,det kan faktiskt behövas när jag ätit julmat o snacks. ska se filmen o sen får jag se vad jag hittar på. ha en fortsatt trevlig kväll och lämna gärna kommentarer hej så länge...

Inga kommentarer: