fredag 1 juli 2011

gomorron

.....hua vad jag sovit dåligt i natt ,vaknat sisådär 1000 ggr el mer. och inte nog med det så har jag ofantligt mycket värk.....känns som att allt är emot mig. hoppas det blir en varm dag ,just nu känns det betydligt mycket svalare ute än i går.
egentligen har jag inte lust att göra nåt idag....
väntar besök sen idag =) och sen kommer oxå lillasysters pojk hit o ska vara hela helgen ,det blir kul för oscar att ha nån att bla  köra cross med.
nu ska jag dricka lite kaffe.....

2 kommentarer:

Emma (garnis) sa...

Huvva, så tråkigt att du har så ont. Du måste ta de lugnt och låta kroppen vila. de tar nog en stund innan man är återhämtad från tiden borta på fort knox :) Krya på dig och hoppas du mår bättre snart. Kraam

annelie sa...

ja det tar nog tid att återhämta sig från "fort knox". känns som att jag aldrig riktigt stannade av ,det fanns nästan alltid nåt roligt att göra där. ska försöka vila. hoppas allt e bra med dig ha det så bra /kram