måndag 25 juli 2011

kväll

....jag kunde inte stå emot ,var tvungen att  öppna werthers påsen jag inhandlat. o jag säger då bara ,riktigt goda mjuka godisar som smälte i munnen ,dem var farligt goda. gottegris som jag är =) så ger jag dessa godisar högt betyg =).
några stycken tryckte jag i mig o sen har jag ställt bort påsen. lite jordnötter har jag också käkat ,men nyttigast o godast är nog ändå loka , det kan jag dricka hur mycket som helst av =)....
roger o pojkarna har varit hem en sväng. anton stannade hemma när det andra två åkte upp till sovstugan. i morgon blir det att kliva upp vid 05.00 o väcka anton så han tar sig i väg på jobbet i tid.
 han sitter vid datorn i köket o jag sitter här i soffan vid min dator. funderar på att kanske bädda ner mig tidigare i kväll och hoppas då att jag kan somna pga värken som har hållit i sig som vanligt hela dagen.
jag hittade en text på nätet som jag tycker stämmer till punkt o prick , här är den :
det skrivna ordet är den bästa vännen i ensamheten,det finns alltid där , talar till dig när du vill.
 jag känner mig  mindre ensam när jag läser en god bok el skriver egna ord o texter.=)
nää nu tror jag att jag letar fram min bok ......sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: