onsdag 13 juli 2011

min dag o kväll



två muggar 5 kr var dagens fynd=)

hoppade på bussen kl 14.30 och var framme i a-jaur 15.47. två vovvar och en brutta mötte mig. =)
gick hem till A för att käka middag: kycklingklubba potatissallad o grönsaker ,mycket gott =) sen drog vi i väg upp till mellanström till vår kompis från garnis S och där fikade vi o surrade ett tag tills vi åkte på loppis.
det blev en billig shoppingtur på loppisen köpte två kaffemuggar för 5 kr. riktigt kallt däruppe tur att jag hade lånbyxor o jacka på mig ,men det hade inte varit dumt att ha vinterjacka ,tur att jag bor där jag bor ,på byn=)





vi åkte till a-jaur och var hemma ca 21.40 o nu blir det slappa framför tvn o surra innan det är dax att sova. faktiskt trevligt med en liten semestertripp  =) ,i morgon kväll  är den över o jag är hemma igen vid spisen. här är några bilder från kvällen.=) sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: