fredag 15 juli 2011

fredag morgon ,gomorron

arbetsveckan är till ända för de som arbetar och en del går på semster. hade jag jobbat så hade jag varit en av dem lyckligan som hade gått på semester. men eftresom jag är sjukskriven så får jag ingen semester i år. jag vet inte om jag kan kalla det semester när jag "går hemma" sjuk. jag kan ju bara drömma om hur det skulle vara att få semester från värken , vilken enorm lycka =).
lite positiva tankar .....I'm alive.
när jag vaknade 07.30 o klev upp så lyste solen ,det gör den fortfarande =) hoppaas det blir fint väder idag o att blåsten är borta.
hmm....planer för dagen ....vet inte riktigt vad jag ska hitta på ,men nåt ska jag göra trots denna värk.
nu ska jag dricka kaffe o se tv nyheterna ha en bra start på dagen /tingeling

Inga kommentarer: