tisdag 19 juli 2011

solen

är framme nu o jag bör hä mig ut på balkongen. roger o oscar kom hem o hade med sig en massa tvätt (den ska tvättas på torsdagkväll nere i tvättstugan). oscar var rejält svälld i ena ögat , inte kul.
vi har haft revligt främmande en stund ,tack för titten L ,gör gärna om det snart igen. =). roger o scar for i väg ut på byn ,jag blev kvar hemma för att ta reda på disken..... jag känner mig som deras hushållerska vilket jag inte tycker är så kul. jag vet att bara jag kan ändra på det och jag har lovat mig själv att det ska bli en ändring här hemma.
funderar på vad jag ska gör i dag ,nåt ska jag ändå orka göra trots värken som gnager i min kropp.
idag blir det att värma upp mat till middag ,har helt enkelt ingen större ork o lust att stå vid spisen just idag och laga så mycket mat.
dagens frukost/lunch =) ost,skink o campinjonpaj ,vatten o till efterrätt en snus =)


näää nu ut en stund på balkongen i solen hej hej

Inga kommentarer: