söndag 17 juli 2011

jaha..ja

...då var lördagkvällen snart över. vi drog i väg på bilbingo i heden i kväll. bingon startade kl 21 och var klar nästan en kvart efter midnatt. jag ,roger o oscar var i väg. vi packade med oss mackor ,fika ,kaffe dricka ,yoghurt o godis. det enda jag glömde var att ta med en jacka till mig själv.
i pausen fick jag låna rogers jacka som låg i kofferten o jag slapp frysa resterande av kvällen. =).
ingenting fick vi vinna ,men nästa gång kanske =).
dem har lämnat av mig hemma o farit i väg upp till sovstugan ,här är det lugnt o tyst inte ett ljud hörs förrutom knapprande ljudet av att jag skriver nu.
hmm....inte vet jag om jag är så trött att jag kan somna ..hmm....ska jag läsa en bok el sitta vid datorn ett tag till så kanske jag blir tröttare?......i morgon har jag tänkt ta sovmorgon ,få se om jag vaknar före f-n som vanligt då el om jag kan sova åtminstone till 08-08.30.
nu ska jag sluta surra o dricka lite loka o "surfa" innan jag bäddar ner mig med min bok ....sov gott .....

Inga kommentarer: