måndag 25 juli 2011

promenad

...tog en promenad för att ha nåt att fördriva lite tid. innan jag gick hemåt så var jag in på konsum o handlade lite onyttigheter ifall jag skulle få ett infall att skräpäta ikväll framför tvn =)...... har legat i soffan o kollat tv en stund. nu blir det att fördriva tiden en stund framför datorn för att blogga ,skriva några rader och surra om jag vet egentligen inte vad...hmm......blir nog mest bara strunt kan jag tänka mig...=)...
här sitter jag ensam ,har varit ensam hela dagen tills de kom hem för att käka o sen for dem igen ,men jag är van så det gör mig inte så mycket faktiskt. jag hinner fundera mycket o göra sånt jag orkar o vill göra. idag har jag mest bara slappat och nu är jag less på det.....vill ju som hitta på nåt att pyssla med , kanske läsa ,se nån film el nåt annat ...hmm...det var ganska behagligt ute lite blåsigt o svalt.
imorgon hoppas jag på en stor sol o mycke värme för nu längtar jag efter att sola =)
kvällen keno gav ingen vinst =( , som vanligt med andra ord.
 kvällens onyttigheter =)
nu ska jag se på tv3 ....hej så länge

Inga kommentarer: