torsdag 14 juli 2011

lite struntprat skrivet av tingeling =)

när vi var o handlade ikväll så köpte jag en påse av mina favvochips =)......OLW 's sourcream & pepper. mumsigt goda. efter att ha tryckt i mig en näve chips så ville jag inte ha mer o då upptäckte jag nåt annat jag köpt tidigare i dag ,nämligen en påse gelehallon =) ,åt lite gelehallon sen ville jag inte ha det heller. guld nougaten som är i kylen har jag inte ens rört.hmm....har inte haft så stor matlust i ett par dagar ,men det är inget ovanligt att den försvinner helt ,den  gör så då o då ....efter ett par dagar är den tillbaka igen =)
dricker litervis med vatten o däremellan kaffe o snusar ,inte så nyttigt men jag får ju i mig nåt iaf.
känner mig ganska trött o funderar på att snart är det lika bra att jag bäddar ner mig o läser min bok en stund el ska jag se tv en stund ?...hmm....nåväl nu säger jag iaf sov så gott och lämnar datorn .....

Inga kommentarer: