onsdag 27 juli 2011

sen kväll

sen el inte men klockan börjar närma sig läggdax snart för mig ,då anton kommit hem då kan jag bädda ner mig o varför måste jag vänta på honom ?...joo han har ingen nyckel o jag måste ner o låsa upp porten  i trapphuset.
 jag har legat här i soffan o kollat en film som visades på tv1000 drama o nu har den precis slutat så därför är jag tillbaka vid datorn för att lämna några rader efter mig  i mitt sista inlägg för dagen.
när jag var o handlade slank det med lite onyttigheter (som det oftast gör)...=)men än har jag inte öppnat påsen med werthers mjuk kola kakaofylld creme =) lokan som jag också köpte har jag inte kunnat motstå ,den är halvt urdrucken ,nyttigt o gott =).
förresten resultatet på lottot i kväll blev noll kronor i vinst ....typiskt =(......
kvällens godis (obruten påse än så länge =) )

nu ska jag sluta surra o säga sov gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: