onsdag 27 juli 2011

onsdag

...efter läkarbesöket så åkte vi hemåt ,stannade bara till o köpte snus. var inte alls sugen på shopping. jag ville bara hem o vila min värkande kropp. när vi kom hem så följde jag med roger o oscar ut på grillen för att käka ,det var ju ett tag sen jag åt sist.
svängde förbi kiosken för att lämna in lotto för kvällen och sen blev det grillen. jag fick i mig nästan en hel 90 g ostburgare med salt ,peppar o lök. de andra åt skrovmål.
sen skjutsade dem hem mig o for i väg upp till sovstugan. har haft en skön dag hemma och mest bara slappat. jag har suttit ute nån stund på balkongen då solen visat sig. en promenad skulle jag behöva ta mig.
i går åt dem matrester ,men idag har jag gräddat en ugnspannkaka. nu kommer roger o oscar hem för att käka o anton är också påväg hem. sen åker dem upp dit o kvar hemma blir jag. om jag hade orkat så hade jag följt med för att fiska men värken hindrar mig att göra så mycket idag också . tänk om jag ändå skulle orka baka nåt gott fika ikväll,det hade varit kul . hoppas jag är en aning bättre i morgon.
vädret har varit hyffsat bra i dag väldigt skiftande mulet ,regn o sol omvartannat.
ha det så bra så är jag tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: