fredag 22 juli 2011

Från en stol

Här kommer en lägesrapport från en stol ute i solen. Lite smått besviken på vädret idag. Det är hyffsat fint sol inte alltför varmt o det fläktar , men det hade kunnat få vara ännu varmare då hade bikinin åkt på:).en irriterande fluga surrar kring huvudet o jag lyssnar på hur det spikas här , inte så nice. Tar jag en titt till vänster ser jag en mercamotor. Inte nån blomma planterad här bara " pojkiga" prylar runt omkring på tomten. Jag tror bestämt att fröken pessimist vuxit fram idag. Sjukt uttråkad. Det är fredag och här sitter jag o finulerar på landet. Vad händer ikväll?.... Ja nåt mer meningsfullt o massor mer trevligt än det är just här o nu i alla fall hoppas jag. :) sitter inte länge här ute för myggen har börjat hitta mig ska nog leta mig ett myggfritt ställe o vänta på att klockan ska gå ..../ tingeling

Inga kommentarer: