torsdag 14 juli 2011

min kväll

....sen sista inlägget tidigare ikväll har ekorren varit igång. diskade o plockade undan sen  for i väg ut o handlade. både kylen här o kylen i sovstugan behövdes fyllas på.
 när vi kom hem så packade roger o oscar med sig det  dem skulle ha med sig och sen drog dem i väg upp. anton är hos en kompis. hela bunten sover där uppe och jag har lägenheten för mig själv. lugnt o tyst. tvättmaskinen har tvättat klart o tvätten har jag hängt. nu äntligen kan jag slå ner rumpan i soffan o pusta ut ,känner mig så trött.
middagen för i morgon har jag redan planerat (om jag inte ändrar mig) ,vilket kan ske ,beroende på hur mycket ork jag har.
 misty o zelda uppe på vittjåkk
 vittjåkk
 vy över a-jaur från utsiktstornet

jag med zelda o misty i lappstaden


här är lite bilder från dagen. nu ska jag slappa framför tvn /tingeling

Inga kommentarer: