onsdag 20 juli 2011

gomorron soliga dag

.....yeey vilken solig o varm dag det ser ut att bli =) ,det gillas verkligen.
ååå jag som hoppats kunna sova bättre i natt ...hmm....nog har jag sovit lite ,..men vaknat stup i kvarten ju....känner mig inte alls så utvilad. 08.35 klev jag upp.
måste nog skaffa mig en gummiklubba o ha nån som kan klubba mig så att jag somnar varje kväll ,snacka om att det är irriterande att aldrig kunna somna o sova bra en hel natt sammanhängande.
som i går morse så vaknade jag av anton väckare o var tvungen kliva upp o väcka han 05.00 sen la jag mig igen och somnade om och vaknade 05.45 hade inte hört anton kliva upp så jag klev upp o där låg han i sin säng o sov ,så det var bara att väcka han o då klev han upp .....trött som alltid. men han har ett jobb att sköta så han begav sig till luleå. han är duktig o arbetssam den pojken o tjänar pengar gör han ...=).
nu har jag druckit ur första kopp kaffe....mmm gott.....gissa vad lilla jag ska göra idag......jo jag ska på med bikini o ut i solen o njuta av värmen o solen =)........
idag onsdag o lottot för idag är inlämnat o MINA  kenorader , ska vi spela våra rader så ska dem förlängas idag L ,har du tid så hör av dig under dagen ......hoppas på en stor vinst enligt mitt horoskop ska jag få en ny typ av inkomst  ,månne det bli en penningvinst då?..... ha en fin dag o njut i solen /tingeling

Inga kommentarer: