fredag 15 juli 2011

tidig fredagkväll

nyss hemkommen från en ganska lång promenad. oscar var rastlös o ville  vi skulle ut en sväng så då tog jag en promenad o han cyklade vi var ute i ca 45 minuter ,det är fortfarande soligt, varmt o fint.
 nu är jag åter hemma. roger var hemma när vi kom hem anton hos en kompis , roger skjutsade ut oscar till grillen där anton är ( han väljer att äta på grillen ,fastän jag lagat god mat idag) ,jag säger bara en sak UNGAR....man förstår sig inte alltid på dessa små varelser. sen åker oscar upp med några killar o anton  till bergträsk.
så ikväll är det "en skruvarkväll" i garaget för killarna =). roger far upp dit lite senare o jag blir kvar ensam i lägenheten ,men det gör inget för jag är van =).
men jag måste erkänna att det skulle vara kul att hitta på nåt att göra ,det är ju iaf fredag.
sitter o väntar på att kenodragningen ska visas på tv o jag håller tummarna.=)...är tillbaka senare ha det bäst /ting





Inga kommentarer: