tisdag 19 juli 2011

tisdag morgon

har blivit förmiddag. som jag trodde var jag tvungen upp o väcka en mycket trött anton tidigt i morse. vaknade 04.30 o somnade om runt 06.00 då anton hade åkt i väg....huvva sovit nästan halva dagen idag också. klev upp 09.30.
var ändå pigg o vaken och skulle inte ha lagt mig o somnat om ,men mulet väder ute då kan man lika gärna sova lite längre.
nåja idag är det tisdag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. borde ta det lugnt o vila min kropp för jag har så mycket värk ,det blir sämre då jag sovit för länge.
här är det lugtn o tyst sitter här med min första kopp kaffe för dagen och har startat tv o lyssnar på nyhetsmorgon.
tvättmaskinen är startad och det blir att hänga tvätt sen då.
så många "måsten" men vad orkar jag göra ?......
ska dricka kaffe o ta en dusch ......hej på en stund /ting

Inga kommentarer: