fredag 22 juli 2011

fredag eftermiddag

har suttit ute i solen mellan varven ,skönt tills alla brämsar o flygfän kom ,då var det bara hä sig in en stund. vad har egentligen brämsar för uppgift i samhället ,det var en fråga roger ställde i dag?......dem bränns ju bara o ont gör det =(....vet inte hur många ggr jag blev bränd av såna idag......
nu nere på byn ,har lagat lite käk åt pojkarna (korv o makaroner) sen åkte dem i väg upp till sovstugan ,kvar hemma är jag o roger , sen drar han väl också iväg kan jag tro.
vill hitta på nåt i kväll ,det är ju ändå bara fredag en gång i veckan =).......
läste på tidningen att det varit ett bombdåd i oslo i dag människor som skadades o byggnader....huvva riktigt  otäckt. jag hoppas verkligen min lillasyster INTE  befann sig inne i oslo just idag. (hon bor ett par mil därifrån).
sen jag kom hem har jag inte bara lagat mat jag har gjort en färgbomb ,mina slingor mer röda o därefter tagit en dusch ,skönt att skölja av sig i denna värme. JAG ÄLSKAR SOL O VÄRME....det är fortfarande toppenväder ute ikväll.....ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: