fredag 29 juli 2011

åter hemma

efter att  ha spenderat dagen i annan kommun. vi har varit på pdol på tivoli o i stan. =). ruggigt mycket folk. men nu har oscar fått ha en rolig dag på tivoli med kusin fille. vi gick upp på stan för jag ahde ju tänkt in på diverse affärer ,men det var chippatott med folk så jag slutade ut det väldigt fort.
såklart när jag drar till pitstan så blir jag haffad av folk jag känner som vill träffas när jag för en gångs skull är dit =) o det var en hel del kända face i stan idag.
en solig o varm dag ,vilken tur med vädret.=)
shoppa o gå på stan blir det på måndag efter jag varit på sjukhuset ,då är det nog massor mindre folk ute hoppas jag.
vi lämnade stan o for mot arnemark där vi lämnade av the boys. oscar hämtar vi i morgonkväll nångång. här hemma är det lugnt o tyst ,lite tråkigt utan nån unge hemma.....
just nu är roger hemma o ligger o vilar senare ikväll åker han i väg o jag blir alldeles ensam.anton visste inte om när el om han kommer hem nå.
 pojkarna åker karusell ...
och kör radiobilar =)


nu ska jag också vila en stund innan jag tar en dusch .....trevlig kväll /tingeling

Inga kommentarer: