lördag 30 juli 2011

lördagkväll hemma

....roger kom hem från bilbingo o vi åkte ut på affärn när regnskuren hade upphört,  för att handla sen åter hem. roger käkade o for sen upp till sovstugan och kvar hemma blev jag. skönt att bara vara hemma o ta det lugnt.
kvällen har varit bra ,haft det lugnt o skönt. anton var precis hem o vände i dörren ,han är nu påväg till piteå med en kompis....ja se ungdomar att fara i väg den här tiden ,men men ....dem måste ju få göra som dem vill så länge dem sköter sig.
nu börjar klockan närma sig 23 o jag funderar på om jag ska bädda ner mig snart o läsa min bok.
jag har köpt en chipspåse o jag kom i håg den för några minuter sen =) ,var bara tvungen att öppna den o smaka några chips (olw sour cream & pepper ) ,såå goda =)
det blev ingen vinst på vare sig keno el lotto =(....ja det är ju som vanligt....har även spelat lite bingo på nätet i kväll tyvärr blev det heller ingen vinst på det.=(.....kanske man skulle börja spara istället för att spela? men samtidigt har man ju inte nån chans att vinna om man inte satsar lite pengar.....
kvällens onyttighet =)....


nåja nu ska jag sluta surra o äta lite chips dricka vatten o se lite tv innan jag uppsöker min bok o sängen....sov så gott o dröm söta drömmar /tingeling

Inga kommentarer: