måndag 18 juli 2011

en lugn kväll hemma

roger o oscar har varit hem fram o tillbaka jag  fick skjuts  ut på konsum innan dem for , för att köpa lite godis (marabou mörk chokladkaka ) o två nya pocket böcker , alltid bra att ha hemma  =) nu har dem åkt upp till sovstugan för  oscar var jättetrött. anton tog sin bil o drog i väg undrar just när han kommer hem ,hoppas inte alltför sent då han ska jobba i morgon. nu ska jag bara "chilla" framför tvn o sen läsa min bok (den perfekte mannen) läser jag fortfarande ,det har inte blivit så mycket läsning för mig i sommar =( ,annars är jag en boknörd =) plöjer igenom bok efter bok.
jag har väl haft annat att göra el så är det bara att jag inte haft nån riktig läslust de sista månaderna. nåväl jag hoppas jag får ett riktigt lååångt läsil för det är riktigt avkopplande att läsa.
nu ska jag dricka en kopp kaffe o se tv  ha en fin kväll /ting

 mina nya böcker =)
har aldrig smakat marabou mörk chokladkaka hoppas den är god som marabou brukar vara =)

Inga kommentarer: