lördag 23 juli 2011

lördagmorgon

...gomorron....det blev en låång sovmorgon vaknade av min lillebror som ringde o ville vi skulle komma förbi o dricka kaffe.....vi klev upp o for dit ,nyvakna. efter ett tag så for vi hem o en kompis kom förbi , fikade o surrade ,såå trevligt.=). en morgon på språng från det att jag vaknat har jag inte hunnit stanna av många minuter.
och inget inlägg har jag hunnit med tidigare så nu har jag lånat antons dator här i sovstugan ,för jag bara måste ju "blogga" =).
vaknade till en stor sol o varmt ,nu när jag äntligen är här uppe  o skulle sätta mig i solen redo för att slappa o ta det lugnt ett par timmar så försvinner ju solen =(.....tråkigt.
förhoppningsvis visar sig solen snart igen o då blir det att  ta plats i stolen ute på gården =).
kenot mitt o lottot är inlämnat hppas nu på en storvinst ikväll. få se om vi beslutar oss för att fara på bilbingo i eftermiddag eller ej. ha det så bra så  kommer jag tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: