söndag 24 juli 2011

dax

...för ett sista inlägg för dagen. åter hemma efter att ha varit till min bror o hans sambo o gofikat jordgubbspaj o kaffe. =)
anton har kommit hem o sitter vid datorn o här sitter jag vid min dator. de andra två har åkt upp till sovstugan. med andra ord är det ganska tyst här ,det enda som surrar är tvn som är i gång.
funderar på om jag ska se en film el lägga mig o läsa , har inte riktigt bestämt mig för vilket jag gör. det blir att vakna tidigt o väcka anton (05.00) ,då han har  farit på jobbet lär jag nog somna om ,om jag inte bestämmer mig för att hålla mig vaken =).
nu har det i alla fall slutat regna o jag hoppas det får vara uppehåll i morgon o SOL...jisses vad jag längtar efter sol o värme nu =). dax att sluta surra. sov så gott o dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: