fredag 15 juli 2011

solig dag

...solen lyser o det blåser ute. nu har jag varit i gång lite för mycket (det blir lätt så) för nu har jag ooont. =(. har plockat ,bytt  rent i sängen ,tvättat o ska snart hänga tvätten. har i alla fall fått i mig frukost/lunch alldeles nyss =).jag har tvättat håret o tagit en dusch o väntar på att oscar ska komma ner på byn på cykel från sovstugan ca 12 km ,han är duktig. =) , mammas lillkille.
när han kommer hem ska vi ut på byn han ville kolla in sportringen om där finns några snygga gympadojjor. han vill ha o behöver en hel del nytt till skolan börjar om så än har han tid att bestämma sig för vad han vill ha. dojjor ,rygga ,nya hoodiesar mm. det kan bli en aning dyrt för lilla mamma =).
jag ska lämna in mitt lotto o keno och jag hoppas innerligt att jag får vinna megamycket. 92 miljoner är drömvinsten  på lotto i helgen .....det kan man ju kalla en drömvinst om man hade fått i af nån miljon =).
nåja ...man ska aldrig sluta hoppas på det omöjliga ,under kan ske =)....
dax att hänga tvätt ...I'll be back ....=) /tingeling
dagens frukost/lunch =)

Inga kommentarer: