tisdag 19 juli 2011

rastlös

idag.....vill göra nåt jag orkar med. =) orkar i alla fall inte sitta inomhus här. går o väntar på att det ska bli vackert väder =) ,solen har börjat visa sig tror jag bestämt ,men kan den ta bort de tråkiga molnen?.......hoppas hoppas =)
jag väntar att roger o oscar ska komma ner snart. vill se hur oscar ser ut idag för han har fått en allergireaktion pga rogers föräldrars katt som han träffade i går. måste tvätta hans kläder o sängkläder o köpa allergimedicin....typiskt ......nu måste han hålla sig ifrån de djuren.roger är bryr sig inte  o säger att han visst kan vara hos dem fast dem har katt bara han inte rör katten.......hmm...vi har delade meningar i den frågan kan jag säga.jag blir så trött att disskutera med han ibland.....känns meningslöst.....
nåja .....kanske man skulle dricka lite kaffe innan det är dax att hänga tvätten......

Inga kommentarer: