lördag 23 juli 2011

tråk..

...dag ,riktigt otur att solen försvann o inte har den kommit tillbax ännu....ser faktiskt ut att kunna börja regna ...usch o jag som är förberett mig för att sola......jag hör hur det spikas här ute på gården medan jag hänger här inne framför datorn. oscar kom in nu o han vill också hänga vid datorn så jag får snart lämna ifrån mig den o då har jag ju min bok att läsa om det inte finns nåt att glo på tv.
JUST nu skulle jag vilja hem till lägenheten ,blir så rastlös att vara här uppe när det inte ens är sol. har betydligt mer att pyssla med hemma.
jag vaknade  med rejält mycket värk så vila är det som jag måste prioritera om jag vill att värken ska minska ,men lite pilatesträning borde jag kunna göra utan att få alltför ont.....dax att låta oscar sitta här en stund nu ....hej hej

Inga kommentarer: