söndag 17 juli 2011

gomorron söndag

och idag är det soligt o varmt ,mätarn visar varmt =)......blir nog på med bikini o SOLA tror jag.när klockan var 08.40 o jag hade vaknat femtioelva ggr så klev jag i alla fall upp.hade j-kligt svårt att somna i natt ,vred o vände på mig länge.
håll å känns lite tjatig....kanske blivit för mycket bloggande de sista veckorna o månaderna.
jag tycker det inte händer så mycket o ändå är jag alltid här o skriver...hmm.....
lämna gärna kommentarer så känns det nog inte lika tjatigt att blogga. jag ser ju att det är ändå ett par stycken som hälsar på mitt krypin och det gör mig glad.
känner mig RASTLÖS.....vill göra nåt helt oväntat ,  nåt crazy , men vad vet jag inte ,är less, vill förändra.....
har som alla andra morgnar VÄRK.........GAAAHHH......
kopp nummer ett är ur dricken snart dax att koka en slurk kaffe till....have fun in the sun =) / ting

Inga kommentarer: