söndag 24 juli 2011

nattsudd

...åter igen ,ganska mysigt att vara upp lääänge för det har börjat bli mörkt ute nu. även denna kväll har varit en "rantarkväll".=)
idag blev det ju mulet när jag skulle sola =(....strax före kl 14 var tillbaka från sovstugan och jag hoppade i duschen och roger lagade mat : potatismos o stekte korv =) och han diskade undan också ,förvånansvärt att jag kunde sätta mig ner o äta utan ha först ha lagat maten.
en stund senare ringde telefon o vi bestämde oss för att fara på bilbingo med kompisar.
jag fixade så klart  fika som vi tog med oss. (kaffe kakor o godis).
en trevlig kväll på bilbingo ,tyvärr vann ingen av oss nåt så än en gång for vi därifrån utan en spänn. men nästya gång då kanske =)
när vi kom hem så tog jag åter en dusch (utan dusch kan jag inte leva ) klädde om o sen for jag roger o oscar förbi lillebror en kort stund. sen har vi raggat på byn ,även ikväll har dem öppet öltältet o det var en hel del folk ute.
vi drog från byn o for upp till sovstugan en stund sen ner igen för att ragga lite.
det är alldeles blått på himlen och när vi for hem så hade det börjat regna ,det blir nog ett hej dundrades oväder i natt.
snart är det dax för mig att lägga mig under täcket o innan jag somnar så blir det lite läsning av min bok. =)....nu lite bilder från idag . sov så gott dröm sött/ting
 sitter ute o väntar på solen
 mulen dag

kvällens outfit =)

Inga kommentarer: