söndag 17 juli 2011

time to hit ...

...the bed =)....nu har filmen på tv3 slutat och därmed är det dax att jag lägger mig innan jag somnar så läser jag en stund. kvällen har jag tillbringat hemma mör efter min promenad fortfarande ,men inte slutar jajg promenera för det...=).....röra på sig bör man ändå dör man ,men kroppen hålls ju i trim under tiden =).
få se om jag får en lugn stund hemma i morgonbitti  innan lägenheten invaderas av roger o oscar. hmm...de skulle till soptippen tidigt sa han ,hur tidigt. det lär jag väl få se.......
haha..tack för kommentaren , ja du håll å va skyldig en  del ,men det är lugnt det fixar vi med avbetalning =) ....haha....vårt keno går inget bra, ännu en dragning utan vinst ,man håll å vara van det el hur? jag fixar nån god middag nån dag och du kommer hit o käkar så får vi surra lite =).....
 nu ska jag dra mig mot sängen sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: