söndag 24 juli 2011

regnigt värre

....ja snacka om regnigt denna eftermiddag o kväll...huvva. efter en sväng ut på byn tidigare i kväll så var det bara att byta kläder.
oscar tyckte vi skulle bjuda lillebror o sambo på middag i  kväll ,givetvis höll jag med så jag tog telefonen o slog en signal o glada över att få komma o käka tacos med oss blev dem. agnes följde också med o sov hela tiden hon var hos faster =)....gullungen där.=)
nu har jag satt mig ner en stund framför datorn. jag har haft den avstängd ett par timmar och nu känns det kul att va tebax här. middagen är bortdiskad ,kaffet drucket o nu slöa en stund innan vi far förbi lillebror o fikar =).
tack ,faster ulla för din kommentar ,jo självklart bloggar jag fortfarande ,ibland har jag haft uppehåll men nu har jag varit ihärdig bloggare de sista månaderna. det är ju kul att ha nåt att göra som jag orkar med korta stunder. ja denna värk är inte kul att leva med men det svåraste är att lära sig acceptera att jag inte har ork o kraft att gå på som en duracellkanin som förr. men jag tar en dag i taget ,vissa dagar är jobbigare än andra men det är bara att bita ihop. jag försöker alltid tänka positivt ,jag vill ändå alltid vara som jag är en glad sprallig ärta ,precis som du säger =) .....kul att se dig här hos mig.hoppas din födelsedag var bra o grattis än en gång. har kollat in hos dig o ser att du slutat blogga ,men ilet kanske kommer tillbaka o du börjar blogga igen. =)...kram  från mig.
jag har kollat kenot o ikväll vann vi 10 kr på våra rader =)...o mina egna rader gav en vinst på 10 kr.=)....
 så här har jag tillbringat det mesta av dagen...i soffan ,vilat min värkande kropp


kommer tillbaka senare i kväll /tingeling

Inga kommentarer: