söndag 31 juli 2011

ja då

...är jag åter hemma ensam hela bunten drog i väg för ett tag sen upp till b-träsk för att riva o sånt tråkigt....kvar hemma är jag ensam ,jag som hade tänkt pyssla här hemma. tvätten är fixad o klar o än kan jag inte börja med middagen ,klockan är för tidig för middagsdax =)......ska jag bara slöa o slappa nån timme nu då el vad annars ?.....känner mig onyttig men min kropp viskar till mig att jag måste bromsa o köra i en lägre hastighet....känner mig RASTLÖS.....som vanligt med andra ord =).....senare  kanske jag bakar nån god kaka.....=)....
det är molnigt o blåser ute ,det är bara hålla tummarna att det inte blir regn för det vill jag absolut inte ha mer av den här helgen....nu ska jag sluta surra o jag slappar nog en stund i soffan....hej på ett tag...=)

Inga kommentarer: