måndag 18 juli 2011

snart eftermiddag

....ja den här dagen har gått fort när jag sovit bort halva dagen.....=(. telefon har gått varm idag o det är alltid trevligt att få surra =) med vänner. jag har varit i gång med att baka en tårta o det blir en enkel middag för att min värk är så jobbig med mig , vill bara skrika o gråta såna här dagar...=( men det är ju ingen ide' för det blir inte bättre för det.
roger o oscar har kommit hem ,jag har hunnit ta en dusch o käkat en macka o dricker kaffe åter igen. sen bär det av för att handla lite.  jag har också beställt ett par nya jeansleggings o ett linne från mandeldesign ..=) det piggar ju upp lite.
tack för kommenatren A..alltid kul att få =) ,när jag fyller år får jag själv fixa o ordna tårta o sånt. ingen som skämmer bort mig här inte=(. ha en bra dag så hörs vi snart igen /tingeling

Inga kommentarer: