söndag 17 juli 2011

12 km och

....15 426 steg har jag avverkat idag =)......det blev en mega helvites lång lång prom idag =), det var både sol ,blåst o regn medan jag gick och jag upptäckte då att det var precis som jag trodde jag är inte gjord av socker för jag smälte då inte då det började regna. haha......
 kom hem för ett tag sen och först nu har jag satt mig ner på lilla "rumpa stumpa". har lagat mat till pojkarna (pasta carbonara) vikit o hängt tvätt och tagit mig en dusch ,det var verkligen behagligt efter mitt motionspass.
innan jag gick iväg så åt jag lite proteiner (1 kokt ägg). sen jag kom hem har jag inget ätit bara fått i mig vätska vatten o kaffe o självklart snus.=).....har ingen matlust fortfarande .....men om nån dag el så kanske den är tillbax....=)
väldigt behagligt att promenera o på så sätt samla mina tankar i lugn o ro ,men har ännu inte lyckats radera många frågetecken som jag grubblat på.....men det blir garanterat fler promenader.
men först måste jag nog köpa mig ett par fotriktiga dojjor för långa promenader......mina fötter känns ganska mycket mörbultade nu o resten av min värkande kropp , som vanligt.





vad som händer i kväll vet jag inte ......brb /ting

Inga kommentarer: