lördag 30 juli 2011

vad händer?

solen försöker spricka fram mellan molnen som har än så länge övertaget på himlen. ska det blir nederbörd under dagen? ....ja det är bara att vänta o se.......här sitter jag o är RASTLÖS....som jag oftast är nuförtiden. vill att nåt ska hända ,nåt som ger dagen en mening =). har duschat o gjort mig klar för dagen det kan ju ske nåt oplanerat.=).....jag hoppas på att jag inte ska behöva sitta inom de här fyra väggarna hela dagen utan att ha nåt att göra.
fortfarande är det bara tvn som surrar här. visserligen har jag diverse hushållssysslor att utföra ,men hur kul är det på en skala mellan 1-10 ?......vare sig jag vill el ej så har jag inget val. kanske lika bra att göra sysslorna som finnes innan jag blir alltför slö o slapp.
hej på en stund....

Inga kommentarer: