fredag 22 juli 2011

välkommen fredag

....vaknat upp till en solig dag =). hade megasvårt att somna i natt ,det blev ett par timmar vridande o vändande innan jag till slut somnade. tyvärr så vaknade jag typ en sådär 38 el var det 78 ggr ,hur som helst mååånga ggr.klev upp o väckte en trött ,nästintill medvetslös pojke som skulle i väg på jobbet....efter en timme så klev han upp o gjorde sig klar o drog och jag la mig o somnade om ett tag.
07.55 ..klev jag upp. har satt mig i soffan framför datorn med en kopp kaffe o en snus på plats under läppen =). har en jobbig värk denna dag också...=(.....vila vore inte helt fel.
än så länge är jag ensam hemma. roger o oscar har varit uppe tidigt. dem ringde o sa dem kommer förbi sen då dem varit till hans föräldrar ,bara oscar håller sig i från katten hans svullnad i ögat har precis gått bort.
kan bli en dag i bikini ute i solen tror jag bestämt =)......
ha en bra dag njut i solen /tingeling

Inga kommentarer: