onsdag 20 juli 2011

fint väder

lovar väderprognosen ( yr.no) jag hoppas verkligen den prognosen stämmer som den brukar för då blir det fint väder hela helgen. då kan man ju hitta på nåt skoj utomhus o slippa sitta inom dessa fyra väggar.
har hört att det ska upp ett öltält på byn det lockar folk att hä sig ut o på  lördag är det diggiloo konsert i storforsen sen vet jag inte om det händer nåt mer på denna by. det är väl bara vänta o se det kanske står nåt om kommande helg i annonsbladet som jag förmodar dimper ner i postlådan i morgon.
här sitter jag fortfarande ensam ,men inte länge till för anton har ringt o är påväg hem o sen kanske resten av familjen tittar förbi =).
i går kom mina nya kläder jag beställt från mandeldesign =) såå fina o billigt blev det ävewn denna gång jag beställde =)......
nu ska jag sluta surra o kanske vila lite ....borde köra lite avslappning =) hej hej
marinblå jeansleggings 111 kr (rea) o ett hallonfärgat linne 129.95 kr (ej rea)

Inga kommentarer: