onsdag 27 juli 2011

kväll

en härlig solig kväll o VARMT....behagligt ute =) det är läge för tummen upp för vädret.
efter att ha slöat mycket av dagen så har jag ikväll kokat rabarberkräm o några ägg (kan va gott ) =) o vattnat mina blommor på balkongen ,men innan jag gjorde det så var vi i väg på affärn o handlade ,det behövdes fyllas på i kylen både här o uppe i sovstugan , alltså mitt konto blev belastat än en gång denna dag .....
nu har jag satt mig ner på rumpan o kroppen min värker så jag har bestämt mig för att ta det lugnt resten av kvällen hemma o göra inget speciellt ....
 vårt keno gav ingen vinst ikväll.....mina egna rader gav mig 10 kr....det är hopplöst ju......nåja man får nog inte ge upp om man vill vinna .......en dag kanske stora vinsten kommer =)
nu ska jag se lyxfällan som börjat på tv3 .....hej hej
 solig o varm kväll =)

 rabarberkräm
kokta ägg är gott o proteinrikt =)

Inga kommentarer: