söndag 24 juli 2011

Muller o regn

Ja som jag väntat att ovädret skulle komma , nu är det här o hälsar på. Modemet är utdraget o datorerna avslagna. Regnet öser ner o åskan mullrar. O vad gör jag? Joo jag ligger på rygg i soffan med benen kastade på ryggstödet o "bloggar" från min telefon:), vilken himla tur att jag har den i alla fall :). Anton kom hem för nån timme sen tog ett bad o for ut nånstans , han om nån är alltid på språng men det är väl så det är för en ungdom :).... Undrar när de andra kommer hem då för att käka. Innan jag lagar middag så måste jag iaf handla o fylla på i kylen som vanligt. Åskan mullrar kraftigt o regnet har öst ner nu en stund ska det vara pissväder resten av den här dagen mån tro?.... Jag känner mig lite tjatig men nu igen vill jag påminna er läsare om att era kommentarer gör mig glad. Om än så bara ett enkelt hej gör mig "happy".o då gör det att det känns än mer kuligare att blogga. Nog om det ..... Vad ska jag nu surra om.....hmmm .....å hon grubblar o grubblar....nu ska jag läsa en stund o förhoppningsvis somnar jag inte ifrån boken den här gången. Ta det lugnt hej hej...

2 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Kära hjärtanes bloggar du? Det är några år sen jag lade min på hyllan.Så kul nu har man lite o läsa.Ser att du varit på rehab, mår du bättre efter det?Unga flickan synd att du ska behöva ha så mycke värk.
Nåväl du är en glad och sprallig liten ärta och då är det lättare att bära...
vi syns o hörs kram från (ingifta)faster ullabella

annelie sa...

inte mår jag bättre men där på rehab fick man lära sig mycket om hur det är att leva med värk ,ändra sitt tänk osv ...väldigt väldigt bra att ha varit där,kanondukitg personal o alla trevliga nya människor jag lärde känna under den tiden ,fick många nya vänner....