måndag 25 juli 2011

paltkok



....en mulen dag som denna har jag trots min värk kokat en gryta palt. har länge velat äta palt o nu äntligen har jag kokat några paltar. =) ,jag har ännu inte ätit men snart är det väl dax att äta första mål mat för dagen =). matlusten är inte stor med andra ord.
sjukt rastlös fortfarande vad ska jag göra ,nån som har nåt förslag på vad jag ska hitta på som min kropp orkar med idag?......jag har några filmer som jag kan  se men var inte så sugen på slöa mer på en stund. ut o gå kanske innan det börjar regna ,för det ser ut som att det ska bli nederbörd.
jag har varit ut på balkongen, det är den enda friska luften jag fått idag.....
 paltkokerskan =)
palten i grytan på spisen..=)

tvättmaskinen är startad för andra gången.....nu blir det inget vettigt skrivet ,kommer tillbaka senare när jag har mer att surra om ......

Inga kommentarer: