torsdag 14 juli 2011

Tillbax

nu har jag druckit morgonkaffe.  A o hundarna är vakna nu. jag sitter vid datorn medan dem är ute för att morgonrasta. hua vad det ser blåsigt o kallt ute här idag. inte har väl sommaren varit o farit redan? vill verkligen inte tro det.
eftresom det inte blev mycket shopping i går kväll på loppisen så har jag kvar pengarna ,kanske blir det mer shopping här i a-jaur under dagen.=) ett billigare alternativ är att ta en promenad med hundarna =)....nåväl vad det blir lär ju visa sig ......
nu ska jag snart lämna datorn, men kommer tillbaka med fler inlägg under dagen. /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

men passa på och shoppa i jauret. Alltid lika kul att få vara där. Måste nog ta mig i kragen och åka upp dit. Åh vad jag önskade att jag fått vara med er till Sanne. Hoppas ni hälsade från oss alla. Tja loppis hade inte varit helt fel heller. Så njut av din dag i jauret, be annie visa dig utkiksplatsen vid k4, då man ser ner på nyborgstjärn(tänk jag har glömt vad det heter) kanske var det lillberget? Nå hur som helst ha en riktigt skön dag och hälsa annie och om ni träffar sara
/ulla